Post by heemspastconpoma on Mar 9, 2022 11:48:15 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Island War ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Island War IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ många ädelstenar hacka ▞▞▞
▞▞▞ Island War 2022 version ▞▞▞
Det enda jag inte gillar. Du kan inte tala om för krigarna i vilken riktning de ska attackera när de är på ön. Det är väldigt dyrt att uppgradera stadshuset. Du behöver typ 4000 trästockar för att uppgradera stadshuset. Problemet är att du måste göra cirka 100 strider bara för att uppgradera till nivå 4. Verkar lite överdrivet. Också att uppgradera warriors är lite krångligt.
Liksom många liknande det här spelet är det roligt, men jag har redan försökt att förlora mest eftersom mina trupper inte kan ta sig av landningsbåten. Eftersom de inte kan röra sig blir de dödade av bågskyttar.
Jag gillar konceptet men uppgraderingstiderna och kostnaderna för byggnaden är alldeles för höga, jag kan förstå kostnaden men varför tar det nästan 3 månader för mig att spara ihop och bygga upp till stadshusets nivå 6? Hoppet från lvl 5 till lvl 6 är en dag plus allt som krävs för att få de andra byggnaderna i nivå. Sänk väntetiderna till rimliga nivåer och jag kommer tillbaka men för nu avinstallerar jag
Blö
Först visste jag inte vad jag kunde göra annorlunda förrän du har flera skepp och fler trupper. Allt du kan göra är att välja en annan landningsplats. Så småningom är det vettigt men det finns för många olika trupptyper och inte ett lätt sätt att distribuera, t.ex. alla avståndsenheter.
Inte som annonserat, ingenting som visas i annonserna jag har sett är en del av spelet. Som svar; sluta lol. Ditt företag genererar annonserna så att du vet att de inte skildrar spelet korrekt b
Spelet var fantastiskt för några månader sedan, men de senaste uppdateringarna gör det extremt svårt att avancera utan att lägga ut en massa pengar. Verkade som om de hade en bra blandning innan, men nu spelar jag knappt det. Rekommendera inte om de inte ändrar vissa saker.
spelet är väldigt roligt q litet mitt enda problem det behöver ett nätverk för att fungera men det är roligt nej lis så om du vill ha äventyr på havet och använda din hjärna leta inte längre än hit med vänliga hälsningar
Jag måste hålla med om inlägg. Under strid matchas jag ständigt mot högre rankade baser. Om jag råkar hitta en bas på lägre nivå att attackera verkar det ibland vara nästan osårbart. Med den nya uppdateringen är det inte längre klan mot klan utan en mot en kamp mellan högre och lägre klanmedlemmar.
Jag märkte att när du kämpar kommer ditt lag att slåss mot byggnaderna OCH fienderna! Anledningen till att jag fortsätter att förlora är att mitt lag inte kommer att attackera fienderna först. Ta dig dit ditt lag attackerar fienderna först och byggnaderna när du är klar med fienderna. Detta är din strävan efter 5 stjärnor.
När jag fick spelet igår väntade jag mig ett spel som jag skulle ta bort. Det visade sig vara mycket bättre! Men det fortsätter att krascha efter att jag öppnat det nu och det är för närvarande ospelbart. Kan du snälla fixa detta? Uppdatering: Krascherna kommer från grafiken som glappar på hemskärmen och i strid.
Det är ett fantastiskt spel men har vansinniga balanseringsproblem. Och även om jag inte tror att det lönar sig att vinna spel kan du skapa en nästan obesegrad armé och bas om du betalar för stridspasset eller betalar för tillräckligt med guld för att spamma trupper på hög nivå.
Jag älskar den här typen av spel som är tecknade men som också har sammanslagningsmekanik. Bra spel.
Spelet i sig är roligt. Men att köpa 4 $ Battlepass löper ut 2 veckor. Så att tjäna hela belöningar kräver att du betalar upprepade gånger. Löjlig betalvägg
Recensionerna är perfekta. Jag började idag, spelade i cirka 15 minuter och kan inte längre spela eftersom jag är ohälsosam och stöter på spelare 5-10 gånger starkare än mig. Jag var exalterad eftersom det verkade så likt AoW med den extra strategin för truppplacering och timing, men det här är helt klart bara en pengagrop. Jag har inga problem att spendera några dollar på ett spel men jag vet att så fort jag gör det kommer jag att stöta på en annan lön för att vinna Wall. Jag återkommer om detta blir balanserat för casual gamern.
Har spelat i ett par veckor nu. Har precis låst upp min telefon i 2 minuter på laddningsskärmen. Kunde inte stänga appen, kunde inte stänga av min telefon. Läskigt och sus! Avinstallerar..👎🏼👎🏼
Jag är faktiskt beroende av det här spelet. Glöm bara inte att hämta i inkorgen. Kollade den en dag efter att ha haft den här appen i två månader och aldrig kollat den och samlade nästan 10 000 ädelstenar
Spelet är roligt, men några saker stoppar min femte stjärna. Det är svårt att komma till statistiken för dina trupper. Ja visst, jag ser stjärnnivån, men hur är det med hp, attackstyrka ect? Jag vet att det var med i spelet när jag hittade det på accedent en gång, men att komma till det så svårt att jag inte har sett dem vett. Detta och att bygga din bas är så irriterande med hur du måste dra och släppa på en så utzoomad kamera som också rör sig när du försöker bygga. Ta en anteckning från Clash of Clans. De byggde rätt.
Snyggt och enkelt, men matchningen är ganska dålig. Andra gången jag slog uppgraderingen på mitt rådhus började jag fastna mot motståndare långt över min styrka, vilket gjorde seger omöjlig. Nu är jag tvungen att slipa ut nederlag för att försöka få det virke som behövs för att uppgradera min armé.
Jag stötte på en bugg som får enhetstexturer att flyga iväg i det oändliga och täcka skärmen i en groteskt mångfärgad barf av överlappande färger. Jag kan inte se vad som händer under detta fel. Även om jag byter ut de trasiga enheterna, återgår de bara till att bli trasiga. Alla fiendens enheter är också trasiga, vilket gör det omöjligt att avgöra vad som händer i en strid eftersom skärmen är en röra av sträckta texturer. Ominstallation av spelet fixar det tillfälligt men annars kan jag inte spela.
Spelupplevelsen har förbättrats något. att gå upp mot ett fält fullt av bågskyttar, särskilt Frost bågskyttar, är en garanterad förlust. Att köpa ett kort med mynt ger nästan alltid en sällsynt bil som högst. Det är nästan omöjligt att få legendariska kort utan att betala. TRÄ! Trä för konstruktion är omöjligt att få tag på. Byggnader kan kosta över 900k i trä. Jag har spelat i veckor och ligger bara på 400k. Det är praktiskt taget omöjligt att få tillräckligt med ord för konstruktion!!!
När du når lvl 8 trupper är det lönsamt att avancera något högre. Mängden resurser som behövs är löjligt hög med tanke på att du blir attackerad och förlorar den medan du sover. Du behöver mycket trä och det enda sättet att få tag på det är genom att attackera andra spelare
Spelet är riktigt bra fortsätt med det bra! Men ett problem kan du göra AI så att vi kan välja vad våra trupper ska döda. Så här skapar du en enhet för att attackera det starkaste målet eller så gör du en unti för att rikta in sig på byggnader eller så gör en enhet för att bla bla bla. Jag tror att det här kommer att bli mycket arbete för utvecklarna men det är ok om du inte vill, jag tror att det är för mycket arbete att göra det.
Det här spelet är väldigt intressant, det tar 2 typer av spel och slår samman dem till ett! Kortsammanslagningar och PvP-basstridsspel blandas. Det här spelet är väldigt roligt
Jag laddade bara knappt ner det här spelet och gjorde bara cirka 8 strider. Hålspelet går långsamt. Det känns nästan i slow motion. När du får nya mynt, går mynträknaren långsamt, flotten när den sätts ut är långsam, de strider är långsam, ect. Det känns som att det skulle ta evigheter att komma någonstans i det här spelet.
Bara meh. Till en början är det ganska intressant när du börjar låsa upp trupper, sedan är det inget annat än att grina och att betala hjälper inte ens det.
det här spelet är väldigt roligt. jag älskar de valfria annonserna. den enda anledningen till att det inte har fem stjärnor är att jag är vid en punkt i spelet där jag förlorar 14 000 resurser varje gång min ö plundras. Jag hade tillräckligt med resurser för att utvecklas när jag gick och la mig och när jag vaknade var nästan allt borta. det är så otroligt frustrerande. Jag måste utkämpa 7 strider för att kompensera för en lyckad räd på min ö. det verkar lite överdrivet.
Skulle vara ett roligt spel om trupperna inte prioriterade murar framför allt annat, även onödiga murar som de kan gå runt som jag har förlorat vid flera tillfällen beror på det enkla faktum att mina trupper ansåg att det var nödvändigt att förstöra varje mur innan de riktade in sig på byggnader eller även attackerande trupper, detta är fallet för alla trupper inklusive bågskyttar, mycket nedslående 😕
Inte för att vara elak att det här spelet är ungefär som clash royal jag tror inte att det är original, trupperna är bra men det skulle vara trevligt om du lade till bättre trupper som elit trupper
Smashers.io - Fun io games আর্কেড sns
Coolt spel men det finns ingen utmaning... Det enda hindret för framsteg är hundratals onödiga och irriterande timers det finns timer på allt i det här spelet! Jag önskar att de hittar ett bättre sätt att stoppa alla att maxa sina konton på en vecka...
Jag har aldrig haft ett spel som säger till mig att jag måste vänta 24 timmar för att nå nivån längre. Det här spelet är fantastiskt och jag vill fortsätta spela men inte om jag måste vänta flera dagar åt gången för att ens få belöningen för att fortsätta rankas högre.
Det här är ett fantastiskt spel väldigt roligt och så många saker att göra. Blir också alltid bättre i ständiga uppdateringar.
Kan vara kul,. men stannar ut snabbt. Behöver trä att bygga men kan inte få någon utsida av att attackera människor, för en liten summa, måste kämpa mot hundratals människor för att bygga en sak, och nej, jag betalar inte 10 dollar för att bygga en frickenmur...
Detta brukade vara ett varierande roligt spel tills de lade till trupphälsa. Efter att de lagt till trupphälsa kunde du inte göra mer än cirka tre strider innan dina trupper är ohälsosamma.
Det är ett roligt spel, men efter 150 slagsmål låter det dig inte tjäna några fler belöningar, vilket gör det här spelet värdelöst vid den tidpunkten. Det begränsar också hur snabbt du kan gå upp i nivå och få belöningarna från att gå upp i nivå.
Kul i 1h
Island War Стратегически okrl
Spelet börjar bli tråkigt efter några dagar, bara att upprepa samma sak varje dag!!! Jag gillade den i början, men jag ser ingen mening med att fortsätta spela den längre. 💔
Förutsättningen är till för att få ihop den grundläggande designen av en ö-pvp-fighter... Flera trupper av attackerande enheter som kan uppgraderas för att ge en förutsättning att de behöver en ordentlig ARMY-enhetskärna tillsammans för lika resultat... Bara inte träffas ännu som en sammanbunden anledning till att göra det... "Leaderboards" är för spel som kräver mänskligt inflytande... Autostrider är till för visuell uppskattning - men inget riktigt "slutspel"...
Spelet är fantastiskt men kan vi kunna kontrollera våra enheter eftersom AI bokstavligen inte kan veta vilken byggnad de ska attackera. Det har funnits tillfällen då de fokuserar på icke-viktiga element och de glömmer bort att förstöra nyckelområden. I övrigt är spelet bra!
Först var det här spelet bra, sedan gjorde de uppdateringar och det förstörde spelet nu kan du inte slå brädor för de ger dig högre spelare detta är löjligt. Jag har spenderat pengar på det också aldrig mer
Jag har inte spelat spelet, jag installerade det bara för att skriva denna recension. Jag bryr mig inte om hur dåligt eller fantastiskt spelet är, men de använde ett helt annat spel (helt korrekt stridssimulator) för en av sina annonser och sa att det var deras spel. De gjorde inte TABS, och de har inte rätt att använda den och agera som de kan. Det här är falsk reklam, och de gjorde inte ens det de försöker övertyga folk de gjort. Kan vara ett bra spel, men ett hemskt företag
Vad är det med det här spelets hemska skalning? Varje gång jag spelar kamp matchas jag med någon med betydligt högre kraft. Ibland till och med dubbelt så mycket. Hur är det rättvist? Hur ska jag njuta av spelet och framsteg? Det enda som är bra med spelet är att jag kan fortsätta spela utan att ta slut på energi som andra spel. Redigerar och ger något högre betyg eftersom utvecklaren svarade snabbt med ett positivt besked. Hoppas på det bästa!
Island War Strategy vno
Jag gillar det här spelet och har till och med lagt några dollar på det. Med det sagt är vädret ett snyggt tillskott, men i spelet gör det spelet nästan ospelbart på grund av fördröjning. Om det är någon form av väder kan jag inte sätta ut flottar var eller när jag vill ha dem. Ofta får jag en eller två flottar till land och de kommer nästan att torkas innan jag kan få resten skickade, vilket vanligtvis är ett nederlag. Fördröjningen gör det också omöjligt att sätta in fallskärmsjägare vid rätt tid och antal, vilket kan vara integrerat.
Det är ett rimligt roligt spel så länge som när du väl har nått nivå 30ish så har du inget emot att vänta en gång om dagen för att spela eller så vill du betala för att spela. Jag avinstallerade det.
Väldigt roligt spel, men av någon anledning började mina krigare och motståndare att misslyckas så hårt att deras kroppar sträcker sig och skiftar i slumpmässiga färger och jag kan inte se någonting.
Jag förstår inte varför vi bara får en byggare som vet att det tar så lång tid att få saker byggda som de är. Sedan för att få en annan byggare måste du HYRA den, du får inte ens behålla den, vilket inte är vettigt. Jag förstår inte heller varför det tar så lång tid att bygga saker, som att det inte borde ta 4 och en halv dag att bygga något när 8-10 timmar är mer än tillräckligt med tid.